شنبه 8 اردیبهشت 1403

آنباکس و بررسی تخصصی گوشی Galaxy Z Flip 5

 

سامسونگ Galaxy Z Flip 5 یکی از گوشی‌های تاشدنی شاخص بازار است که مدت کوتاهی پس از رونمایی جهانی، به دفتر رسید. گوشی‌های تاشو سنتی روح تازه‌ای به بازار موبایل دمیدند و فعالان این صنعت سال‌ها پس از تولد گوشی‌های هوشمند، در تصمیمی هوشمندانه به سنت‌ها برگشتند؛ اما این‌ بار رویکردی مدرن در پیش گرفتند تا دستگاه‌هایی تولید شوند که قابلیت‌های متنوع‌تری را در فرم‌فکتوری نسبتاً جمع‌و‌جور ارائه می‌دهند.

سامسونگ با رونمایی گلکسی فولد وارد بازار تاشدنی‌ها شد؛ اما این گلکسی زد فلیپ بود که خرید تاشدنی‌های سامسونگ را برای افراد بیشتری امکان‌پذیر کرد. جدیدترین نسل از زد فلیپ، بهترین گوشی تاشدنی سامسونگ برای اکثر مردم است.

Galaxy Z Flip 5 سامسونگ افزون‌بر نمایشگر بزرگ داخلی، نمایشگر نسبتاً بزرگی در پنل پشتی نیز دارد که توانایی‌هایش بسیار بیشتر از قبل شده است تا کمتر به بازکردن گوشی احساس نیاز کنید. در اینجا برخی از ویژگی‌های کلیدی گلکسی زد فلیپ 5 آورده شده است:

نمایشگر داخلی 6.7 اینچی با وضوح 1080 در 2640 پیکسل
نمایشگر خارجی 2.1 اینچی با وضوح 512 در 260 پیکسل
چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2
8 گیگابایت رم
128 گیگابایت حافظه داخلی
دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی
دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی
باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی
سیستم‌عامل اندروید 13

Galaxy Z Flip 5 یک گوشی تاشدنی با ویژگی‌های عالی است که برای اکثر مردم مناسب است. این گوشی نمایشگر بزرگ، چیپست قدرتمند و دوربین‌های باکیفیت دارد. گلکسی زد فلیپ 5 همچنین دارای طراحی زیبا و جمع‌و‌جور است که آن را به انتخابی عالی برای افرادی تبدیل می‌کند که به دنبال یک گوشی همه‌کاره هستند.

همچنین بررسی کنید ...

همه چیز درباره گوشی اقتصادی جدید اپل لو رفت!

طراحی، سخت‌افزار و نمایشگر افشا شد شایعات مربوط به آیفون SE 4 کم نبوده، اما …