دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

بازی‌های اول و دوم Persona را بازسازی می‌شود

435345345345 - بازی‌های اول و دوم Persona را بازسازی می‌شود

اگر فکر می‌کنید شرکت آتلوس (Atlus) درباره بازسازی سری Persona تنها به نسخه سوم بسنده کرده است، شایعات می‌گویند که سخت در اشتباهید.

مدتی پیش و در جریان رویداد Xbox Games Showcase بود که بعد از ما‌ه‌ها شایعه، بالاخره از عنوان Persona 3 Reload رونمایی شد. اگرچه هواداران از معرفی این بازی به‌شدت خوشحال شدند و مدت‌ها انتظار آن را می‌کشیدند اما قطعاً چشم آن‌ها مشتاق دیدن بازسازی نسخه‌های دیگر مجموعه نیز است.

اگر گفته‌های جدید MbKKssTBhz5، منبع لو دهنده سری Persona حقیقت داشته باشد، هواداران می‌توانند به ساخت ریمیک بازی‌های اول و دوم سری امیدوار باشند. وی به‌تازگی و با انتشار توییتی ادعا کرده است که: «آتلوس و سگا (Sega) در حال آزمایش ایده‌های بسیار زیادی برای ریمیک فرنچایزهای مختلف هستند. با این وجود اما در حال حاضر، هیچ بازسازی جدیدی در حد و اندازه‌های Persona 3 Reload در دست ساخت نیست. آتلوس واقعاً می‌خواهد یک ریمیک از Persona 1/2 بسازد.»

اگرچه فقط بازسازی Persona 3 در مرحله تولید قرار دارد اما احتمالاً شرکت آتلوس منتظر است تا ساخت این بازی تمام شود و بعداً سراغ نسخه‌های دیگر برود. در حال حاضر بازی‌های اول و دوم سری، به باور بسیاری «منسوخ‌ شده‌ترین» نسخه‌های Persona هستند و دقیقاً همین موضوع، این زمینه را فراهم می‌آورد که آتلوس بتواند از خلاقیت بیشتری برای بازسازی آن‌ها استفاده کند.

البته ساخت ریمیکِ این عناوین می‌تواند به شدت از Persona 3 Reload تاثیر بگیرد؛ در صورتی که این بازی با موفقیت روبرو شود، ممکن است المان‌هایی از آن مستقیماً به بازسازی‌های دیگر منتقل شود و اگر پروژه با شکست مواجه شود، شاید هیچوقت شاهد انتشار ریمیک بازی‌های قدیمی‌تر نباشیم.

گفتنی است که در حال حاضر Persona 3 Reload برای انتشار در اوایل سال ۲۰۲۴ و روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

برچسب “بهبود یافته برای PS5 Pro”: چه ویژگی‌هایی برای دریافت آن لازم است؟

سونی برای اولین بار در PS4 Pro از عبارت “Enhanced” استفاده کرد تا نشان دهد …