شنبه 8 اردیبهشت 1403

Threads یک شبه 30 میلیونی شد!

3454353453 - Threads یک شبه 30 میلیونی شد!

درحالی‌که کمتر از یک روز از انتشار عمومی تردز می‌گذرد، تعداد کاربران شبکه‌ی اجتماعی جدید متا مرز ۳۰ میلیون نفر را رد کرده است.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در بیانیه‌ای می‌گوید تعداد کاربران تردز تنها ۱۶ ساعت پس از آغازبه‌کار این شبکه‌ی اجتماعی مرز ۳۰ میلیون را رد کرده است. در صبح روز پنج‌شنبه به وقت ایالات متحده، تردز به برترین اپلیکیشن رایگان در اپ استور آیفون تبدیل شد.

تردز پاسخ مستقیم متا به توییتر محسوب می‌شود؛ شبکه‌ای اجتماعی که در ماه‌های اخیر به‌دلیل تحولات عظیمش همواره در حاشیه بوده و شماری از کاربران از آن فاصله گرفته‌اند.

توییتر شنبه‌ی این هفته محدودیت‌های عجیبی اعمال کرد، اما چند ساعت پیش از آغازبه‌کار تردز، شاهد لغو یکی از محدودیت‌ها (الزام‌به داشتن حساب کاربری برای مشاهده‌ی توییت‌ها) بودیم.

در ماه‌های اخیر شمار رقبای توییتر افزایش پیدا کرده است؛ با این‌حال هیچ‌یک از این سرویس‌ها نظیر ماستودون و بلواسکای نتوانسته است به محبوبیت Instagram Threads دست پیدا کنند.

تردز کار ساده‌تری برای جذب مخاطب دارد؛ چون به‌شدت به اینستاگرام وابسته است و حمایت متا را در پشت خود می‌بیند. بدون داشتن حساب اینستاگرام امکان لاگین در تردز وجود ندارد.

بر اساس گزارش CNBC، تردز برای رقابت با توییتر به قابلیت‌های بیشتری نیاز دارد. یکی از بزرگ‌ترین نقص‌های تردز، نبود بخش دایرکت است. بدین ترتیب در نسخه‌ی فعلی تردز نمی‌توانید در مکالمات دونفره یا چندنفره شرکت کنید و همه‌چیز به‌صورت عمومی قابل‌مشاهده خواهد بود.

منبع : زومیت

 

همچنین بررسی کنید ...

وایبر با یک ویژگی نوآورانه، گوی سبقت را از تلگرام و واتساپ ربود!

در دنیای پررقابت پیام‌رسان‌ها، وایبر با معرفی یک ویژگی جدید و غیرمنتظره، رقبای قدرتمند خود …