جمعه 31 فروردین 1403

چت‌بات بینگ بروزرسانی شد

5345353453 - چت‌بات بینگ بروزرسانی شد

مایکروسافت از ویژگی‌های جدیدی برای کاربران موبایل بینگ چت رونمایی کرده است که تغییراتی را به مرورگر اج، کیبورد SwiftKey و اسکایپ اضافه می‌کند.

مایکروسافت که چند وقت گذشته از تغییرات و ویژگی‌های جدیدی برای بینگ چت مبتنی بر GPT-4 خبر داد، امروز با بهبودهای بزرگی برای کاربران موبایل بازگشته است. ازجمله این تغییرات می‌توان به قابلیت چت متنی برای نسخه موبایل مرورگر اج، ویجت Bing برای iOS و اندروید و نیز انجام مکالمات پیوسته بینگ چت روی موبایل و دسکتاپ اشاره کرد.

از امروز می‌توانید مکالمه جدید را با بینگ چت در رایانه خود آغاز کنید و سپس آن را روی گوشی خود ادامه دهید. مایکروسافت برای این ویژگی در پست وبلاگ خود به مثالی اشاره کرده است که در آن یک کاربر با رایانه شخصی خود از بینگ چت می‌خواهد دستور پخت غذایی را ارائه کند و سپس هنگام خرید مواد غذایی نیز می‌تواند از طریق موبایل سؤالاتی بیشتری از آن بپرسد. این ویژگی از امروز شروع به کار کرده است و در هفته‌های آینده برای تمام کاربران iOS و اندروید ارائه خواهد شد.

دومین تغییر بزرگ موبایل، چت متنی در داخل نسخه iOS و اندروید مایکروسافت اج است. درست مانند نسخه دسکتاپ Edge، اکنون از طریق نسخه موبایل مرورگر مایکروسافت نیز می‌توانید به قابلیت Chat دسترسی داشته باشید. با این قابلیت می‌توانید روی آیکون Bing Chat در پایین Edge ضربه بزنید و درباره وب‌سایتی که درحال مشاهده آن هستید، از آن سؤال بپرسید یا حتی از آن بخواهید مقاله یا سندی را که می‌خوانید، خلاصه کند.

اج موبایل همچنین شامل قابلیت‌های متن انتخاب‌شده نیز می‌شود که با وجود آن می‌توانید بخشی از یک متن را برجسته کنید تا بینگ آن را خلاصه کند یا توضیح دهد. مایکروسافت می‌گوید این دو ویژگی جدید Edge «به‌زودی» برای کاربران ارائه خواهند شد.

ویجت موبایل بینگ چت
غول ردموندی همچنین یک ویجت موبایل برای کاربران iOS و اندروید ارائه کرده است که می‌توان آن را برای دسترسی سریع به بینگ چت به صفحه اصلی گوشی خود اضافه کرد. این ویجت شامل آیکون Bing برای ورود مستقیم به بینگ چت و همچنین یک آیکون میکروفون برای پرسیدن سؤال می‌شود. ویجت بینگ چت این هفته در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت همچنین کیبورد SwiftKey خود را با قابلیت نوشتن پیام‌های کامل به‌روزرسانی کرده است که می‌توان روی موبایل، پیام‌های نوشته‌شده توسط آن را مستقیماً به برنامه‌های پیام‌رسان و ایمیل‌ها منتقل کرد. یک مترجم مجهز به هوش مصنوعی نیز اکنون به صفحه‌کلید SwiftKey اضافه شده است.

درنهایت، چت‌های گروهی اسکایپ نیز به بینگ چت مجهز شده. در هنگام استفاده از اسکایپ تنها لازم است تا در مکالمات خود Bing@ را تایپ کنید تا چت‌بات مایکروسافت به پرسش‌ها و مکالمات شما پاسخ دهد.

منبع : دیجیاتو

همچنین بررسی کنید ...

ویندوز ۷, بازگشت از دل تاریخ با چهره‌ای جدید!

نسخه‌ای جدید از ویندوز ۷ که سال‌ها پس از توقف پشتیبانی مایکروسافت از این سیستم‌عامل …