نام کاربری تلگرام ۵ میلیارد تومان؟!

یک کاربر باهوش با فروش نام کاربری خود ثروتمند شد!

در دنیای عجیب و غریب ارزهای دیجیتال، خبرهای عجیب و غریب هم کم نیستند. در همین راستا، شنیدن خبر فروش یک نام کاربری تلگرام به قیمت ۵ میلیارد تومان، بسیاری را متعجب کرده است.

داستان از چه قرار است؟

پاول فدورف، یکی از کاربران اولیه تلگرام، ۹ سال پیش نام کاربری Pavel@ را به صورت رایگان دریافت کرده بود. او هفته گذشته تصمیم گرفت این نام کاربری را در پلتفرم Fragment به مزایده بگذارد و در نهایت موفق شد آن را به قیمت ۸۰ هزار دلار (معادل حدود ۵ میلیارد تومان) به فروش برساند.

جالب‌تر اینکه خریدار این نام کاربری، فردی به نام “tonic.eth” است که پیش از این نام‌های کاربری Founder@ و Crypto@ را نیز خریداری کرده بود. او پس از خرید Pavel@، آن را به پاول دورف، مدیرعامل تلگرام هدیه داد!

این اتفاق چه پیامی دارد؟

دورف از این اتفاق به عنوان مدرکی برای اثبات ارزش بالای نام‌های کاربری و امکان کسب درآمد از طریق خرید و فروش آنها یاد می‌کند. او در این زمینه می‌گوید: “در ۱۸ ماه گذشته، ۳۵۰ میلیون دلار برای خرید و فروش نام‌های کاربری و شماره‌های ناشناس تلگرام هزینه شده است.”

علاوه بر این، تلگرام به تازگی قابلیتی جدید به پلتفرم خود اضافه کرده است که به کاربران نشان می‌دهد هر نام کاربری در چه زمانی و به چه قیمتی فروخته شده است.

نظر شما چیست؟

آیا شما حاضرید نام کاربری خود را به قیمت میلیاردی بفروشید؟ نظرات خود را در مورد این اتفاق عجیب و غریب با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بررسی کنید ...

وان یوان, انقلاب بایدو در رایانش ابری با هوش مصنوعی

بایدو با معرفی سیستم عامل هوشمند وان یوان، عصر جدیدی را در رایانش ابری آغاز …