پنج‌شنبه , می 9 2024

پیکسل 8a رنگ‌های جدید، تراشه قدرتمند و نرخ نوسازی بالا

Evan Blass، افشاگر معروف اطلاعات، تصاویری را به اشتراک گذاشته که گفته می‌شود رندرهای تبلیغاتی پیکسل 8a، جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده گوگل، هستند. این تصاویر نشان می‌دهند که Pixel 8a در چهار رنگ آبی، سبز، مشکی و بژ روشن عرضه خواهد شد.

بر اساس این رندرها، Pixel 8a از طراحی مشابه با Pixel 7a برخوردار خواهد بود، با این تفاوت که لبه‌های آن کمی خمیده‌تر است. ماژول دوربین نیز مانند سایر گوشی‌های Pixel در یک نوار افقی در پشت گوشی قرار گرفته است. این ماژول شامل دو لنز دوربین و یک فلاش LED است.

طبق گفته Blass، Pixel 8a به تراشه Tensor G3، چیپست اختصاصی گوگل، مجهز خواهد شد. این گوشی همچنین از نمایشگر 6.1 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد که نرخ نوسازی 120 هرتز برای اولین بار در سری Pixel a استفاده می‌شود.

از دیگر مشخصات احتمالی Pixel 8a می‌توان به 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 13 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. گفته می‌شود که این گوشی از شارژ سیمی 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند.

تاریخ عرضه و قیمت

هنوز هیچ اطلاعات رسمی از سوی گوگل در مورد Pixel 8a منتشر نشده است. با این حال، Evan Blass معتقد است که این گوشی در رویداد Google I/O که در ماه می 2024 برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

قیمت Pixel 8a هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که قیمتی مشابه Pixel 7a داشته باشد. Pixel 7a با قیمت 449 دلار در ایالات متحده عرضه شد.

نظر شما چیست؟

طراحی Pixel 8a را چطور ارزیابی می‌کنید؟ آیا به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟ نظر خود را در مورد Pixel 8a در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بررسی کنید ...

اپل هشدار داد, هکرها در کمین آیفون شما!

اپل با ارسال پیامی هشداردهنده به کاربران آیفون در 92 کشور، از آنها خواست مراقب …