HMD از اولین گوشی کاملاً اختصاصی خود رونمایی کرد: پایان عصر نوکیا یا شروعی دوباره؟

HMD، شرکت فنلاندی که مالکیت برند نوکیا را در اختیار دارد، از اولین گوشی کاملاً اختصاصی خود رونمایی کرد. این گوشی که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، قرار است عصر جدیدی را برای نوکیا رقم بزند.

تصویری که HMD از این گوشی منتشر کرده، نشان می‌دهد که این دستگاه دارای جزیره‌ی دوربین مستطیل‌شکل با رنگ مشکی، طراحی جعبه‌مانند و فریم کناری یکدست با پنل پشتی است. رنگ صورتی دستگاه نیز به‌شدت خودنمایی می‌کند.

HMD اعلام کرده که هدف از تولید این گوشی، ساخت گوشی‌هایی بادوام، سرگرم‌کننده، سریع، ایمن و مقرون‌به‌صرفه است. به گفته این شرکت، گوشی‌های جدید نوکیا برای مدت زیادی قابل‌استفاده خواهند بود.

تاریخ عرضه و قیمت گوشی آینده‌ی HMD هنوز مشخص نیست. اما برخی حدس می‌زنند که این گوشی در کنگره‌ی موبایل بارسلونا که در ۲۶ فوریه (۷ اسفند) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

احتمالاً اولین گوشی HMD دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، لرزشگیر اپتیکال و صفحه‌نمایش با حفره‌ی مرکزی خواهد بود.

همچنین، اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که HMD مشغول کار روی ۶ گوشی دیگر با نام‌های رمز Pulse Plus، Legend، Pulse، Legend Plus، Pulse Pro و Legend Pro است.

هنوز مشخص نیست که آیا اولین گوشی HMD می‌تواند به موفقیت بزرگی دست پیدا کند و عصر جدیدی را برای نوکیا رقم بزند یا خیر. اما به نظر می‌رسد که HMD با جدیت در حال تلاش برای احیای برند نوکیا است.

همچنین بررسی کنید ...

پرش تقاضا برای سری Pura 70 غول آمریکایی را تهدید می‌کند

رونمایی از سری Pura 70 هواوی خبر خوشی برای طرفداران این برند بود، اما در …