شنبه 8 اردیبهشت 1403

Pixel Watch 2 چه مشخصات و ویژگی‎هایی دارد؟

 

گوگل در سال 2022 ساعت هوشمند Pixel Watch را با چیپست Exynos 9110 سامسونگ معرفی کرد. گفته می‌شود این کمپانی با نسل دوم پیکسل واچ چیپست های سامسونگ را کنار می‌گذارد و به سری Snapdragon W5 کوالکام روی می‌آورد. خبر خوب اینکه اخیراً مشخصات کلیدی پیکسل واچ 2 افشا شده است.

طبق گزارش‌ها، پیکسل واچ 2 از چیپست Snapdragon W5 Gen 1 کوالکام استفاده می‌کند که افزایش راندمان انرژی را به ارمغان می‌آورد. این پلتفرم بهینه‌ای در ترکیب با افزایش ظرفیت باتری از 294 به 306 میلی آمپر ساعت، می‌بایست به افزایش چشمگیر دوام باتری در مقایسه با نسل اول پیکسل واچ بینجامد.

پیکسل واچ 2 همچنین دارای صفحه نمایش 1.2 اینچی OLED گرد ساخت سامسونگ با وضوح تصویر 384×384 پیکسل است که از پنل ساخت BOE در نسل اول استفاده می‌کرد.

پیکسل واچ 2 گوگل با سیستم عامل Wear OS 4 روانه بازار می‌شود که مبتنی بر اندروید 13 است. این ساعت هوشمند همچنین دارای فناوری ارتباطی UWB یا باند فوق عریض است که امکان استفاده از ساعت هوشمند برای پیدا کردن مکان دقیق اجسام مجهز به تگ ردیابی را می‌دهد. همچنین این قابلیت می‌تواند برای پخش موسیقی بر روی تبلت یا اسپیکرهای سازگار با UWB مورد استفاده قرار بگیرد.

گوگل هنوز تاریخ عرضه رسمی پیکسل واچ 2 را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این ساعت هوشمند در اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 روانه بازار شود.

همچنین بررسی کنید ...

همه چیز درباره گوشی اقتصادی جدید اپل لو رفت!

طراحی، سخت‌افزار و نمایشگر افشا شد شایعات مربوط به آیفون SE 4 کم نبوده، اما …