شنبه 8 اردیبهشت 1403

سامسونگ برای کاهش قیمت گلکسی اس 24 از حافظه UFS 3.1 استفاده می‌کند

5435345435 - سامسونگ برای کاهش قیمت گلکسی اس 24 از حافظه UFS 3.1 استفاده می‌کند

سامسونگ برای کاهش قیمت گلکسی اس 24، از حافظه کندتر UFS 3.1 برای مدل پایه آن استفاده خواهد کرد.

این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد سری گلکسی اس 24 را با قیمتی مشابه با سری گلکسی اس 23 عرضه کند. برای رسیدن به این هدف، سامسونگ احتمالاً اقداماتی مانند استفاده از حافظه کندتر UFS 3.1 را انجام خواهد داد.

نسخه 128 گیگابایتی گلکسی اس 24 تنها مدلی خواهد بود که از حافظه UFS 3.1 بهره می‌برد. سایر مدل‌ها با فضای ذخیره‌سازی بیشتر، از حافظه UFS 4.0 استفاده خواهند کرد.

UFS 4.0 نسبت به UFS 3.1 سرعت خواندن و نوشتن بالاتری دارد و همچنین بازده انرژی بیشتری را ارائه می‌دهد. این امر می‌تواند باعث شود که گوشی سریع‌تر و پاسخگوتر باشد و باز کردن برنامه‌ها و سایر کارها را آسان‌تر کند.

با این حال، کاربران عادی ممکن است تفاوت بین این دو نوع حافظه را متوجه نشوند.

سامسونگ احتمالاً از حافظه کندتر UFS 3.1 برای کاهش هزینه‌های تولید گلکسی اس 24 استفاده کرده است. این شرکت می‌تواند با استفاده از سنسورهای دوربین ضعیف‌تر یا سایر قطعات سخت‌افزاری ارزان‌تر نیز هزینه‌های خود را کاهش دهد.

در نهایت، باید دید که استانداردهای UFS 3.1 و UFS 4.0 در طول استفاده منظم چه تفاوتی ایجاد می‌کنند. سپس می‌توان در مورد اینکه آیا گلکسی اس 24 پایه ارزش پولی که برای آن خرج می‌شود را دارد یا خیر، اظهار نظر کرد.

همچنین بررسی کنید ...

اپل هشدار داد, هکرها در کمین آیفون شما!

اپل با ارسال پیامی هشداردهنده به کاربران آیفون در 92 کشور، از آنها خواست مراقب …