شنبه 8 اردیبهشت 1403

بالدرز گیت 3 به گیم پس نمی‌آید

34554353453453 - بالدرز گیت 3 به گیم پس نمی‌آید

سون وینکه، بنیان‌گذار استودیو لاریان، در مصاحبه با IGN تأیید کرد که بازی نقش‌آفرینی Baldur’s Gate 3 به سرویس اشتراکی گیم پس اضافه نخواهد شد.

وینکه در این مصاحبه گفت که تیم لاریان یک بازی بزرگ و باکیفیت ساخته است که بدون پرداخت درون‌برنامه‌ای ارائه می‌شود. به همین دلیل، آن‌ها معتقدند که بازیکنان باید قیمت کامل بازی را پرداخت کنند تا استودیو بتواند به فعالیت خود ادامه دهد و بازی‌های دیگری بسازد.

وی در این رابطه گفت: «ما از همان ابتدا همیشه می‌گفتیم که این بازی قرار نیست به گیم پس راه یابد. ما یک بازی بزرگ ساختیم و فکر می‌کنیم باید هزینه منصفانه‌ای برای تجربه آن پرداخت شود. ما هیچ‌گونه پرداخت درون‌برنامه‌ای از شما دریافت نمی‌کنیم؛ درنتیجه شما به اندازه هزینه‌ای که صرف می‌کنید، محتوا دریافت خواهید کرد. این اثر یک بازی بزرگ پرمحتوا است و فکر می‌کنم به همان شکلی است که باید باشد. این شیوه‌ای است که به ما اجازه می‌دهد به ساخت بازی‌های دیگر ادامه دهیم.»

با توجه به اینکه استودیو لاریان به‌طور مستقل فعالیت می‌کند، منطقی است که تیم تمرکز خود را روی درآمد حاصل از فروش بازی قرار دهد. درحال‌حاضر مشخص نیست که چند نسخه از بازی Baldur’s Gate 3 به فروش رفته است، اما زمانی‌که بازی به‌صورت دسترسی زودهنگام برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده بود، بیش از ۲/۵ میلیون نسخه فروش داشت.

پس از موفقیت چشمگیر بازی Baldur’s Gate 3، انتظارها از پروژه نقش‌آفرینی بعدی استودیو لاریان بسیار بالا رفته است. با اینکه تا پایان سال ۲۰۲۴ از بالدرز گیت ۳ پشتیبانی می‌شود و سازنده بازی روزی به‌سراغ ساخت بازی Divinity: Original Sin 3 خواهد رفت، هنوز از برنامه آتی لاریان اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

همچنین بررسی کنید ...

برچسب “بهبود یافته برای PS5 Pro”: چه ویژگی‌هایی برای دریافت آن لازم است؟

سونی برای اولین بار در PS4 Pro از عبارت “Enhanced” استفاده کرد تا نشان دهد …