یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

تولید سریال «سلمان فارسی» به دلیل ترمیم دکورها متوقف شد

3453453453455 - تولید سریال «سلمان فارسی» به دلیل ترمیم دکورها متوقف شد

تولید سریال الف ویژه «سلمان فارسی» به دلیل ترمیم دکورها و انتخاب لوکیشن‌های جدید متوقف شد. این توقف در حالی صورت می‌گیرد که تصویربرداری فصل ایران باستان این سریال از اواسط مرداد ماه آغاز شده بود.

احسان ناظم بکایی، روابط عمومی سریال «سلمان فارسی»، در توضیح این توقف گفت: «در جریان قصه در لوکیشن کاروانسرای مرمر یک صحنه آتش‌سوزی داشتیم که در حال حاضر گروه بعد از این سکانس‌ها و ضبط تصاویر مربوط به آتش‌سوزی که کنترل شده بود، در مرحله‌ی ترمیم بخش‌هایی از آن لوکیشن هستند. همچنین با توجه به اینکه چند بازدید لوکیشن هم قرار است در منطقه شاهرود انجام شود، نقطه‌یابی و فضایابی مربوط به دوره حجاز هم باید در شهرک سینمایی نور انجام شود. در نتیجه فیلمبرداری پروژه چند روزی به دلیل ترمیم کاروانسرای مرمر، ساخت و ساز مجموعه «ماربین» و بررسی این لوکیشن‌ها متوقف خواهد بود. این وقفه به این دلیل خواهد بود تا ساخت و ساز با سرعت بیشتری انجام شود.»

وی همچنین افزود: «با توجه به اینکه فصل ایران باستان دوره حساسی است، باید در نهایتِ دقت تمام مراحل آن انجام شود و خود آقای میرباقری حساسیت زیادی نسبت به این فصل دارد.»

سریال «سلمان فارسی» از تولیدات الف ویژه تلویزیون است که به تهیه‌کنندگی حسین طاهری در مرکز سیما فیلم مراحل تهیه و تولید خود را پشت سر می‌گذارد. تصویربرداری فصل «بیزانس» این سریال مدتی پیش به پایان رسید و بعد از مدتی توقف از اواسط مرداد ماه تصویربرداری فصل ایران باستان آغاز شد. در این سریال «علیرضا شجاعنوری» ایفاگر نقش سلمان فارسی است.

منبع : فیلم نیوز

همچنین بررسی کنید ...

واکنش‌های متفاوت به اظهارات وزیر ارشاد درباره بازگشت معین

اظهارات اخیر وزیر ارشاد درباره بازگشت نصرالله معین به ایران، واکنش‌های متفاوتی را در میان …