شنبه 8 اردیبهشت 1403

کریستیانو رونالدو به UFL می‌پیوندد تا نسل جدیدی از شبیه‌ساز فوتبال را بسازد

34534534534 - کریستیانو رونالدو به UFL می‌پیوندد تا نسل جدیدی از شبیه‌ساز فوتبال را بسازد

کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال، با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیون دلاری به‌عنوان شریک و سرمایه‌گذار به تیم توسعه بازی UFL پیوست.

این بازی، که قرار است به‌صورت رایگان منتشر شود، با وعده ارائه یک گیم‌پلی کاملا جدید و مهارت‌محور، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

رونالدو علاوه‌بر شهرت بالای خود در دنیای فوتبال، با بیش از ۶۱۴ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در دنیای فوتبال شناخته می‌شود. حضور او در تیم توسعه بازی UFL می‌تواند درصد موفقیت این اثر را تا حد زیادی افزایش دهد.

او با انتشار بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر اعلام کرد که «بسیار خوشحالم که بخشی از این پروژه هستم چراکه اطمینان دارم بازی UFL نسل جدیدی از شبیه‌ساز فوتبال خواهد بود.»

یوجین نشیلوف، مدیرعامل استودیوی Strikerz، نیز ضمن ابراز خوشحالی از این اتفاق حضور رونالدو در تیم توسعه بازی را امری تأثیرگذار دانست. او گفت: «پیوستن کریستیانو رونالدو به ما به‌عنوان یک شریک و سرمایه‌گذار گامی مهم روبه جلو و تاییدی بر دیدگاه ما برای توسعه یک بازی پیشرو برای هواداران فوتبال در جهان است.»

بازی UFL قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس روانه بازار شود.

همچنین بررسی کنید ...

برچسب “بهبود یافته برای PS5 Pro”: چه ویژگی‌هایی برای دریافت آن لازم است؟

سونی برای اولین بار در PS4 Pro از عبارت “Enhanced” استفاده کرد تا نشان دهد …