پنج‌شنبه , می 2 2024

سامسونگ از کاربرانش دلجویی می‌کند

سامسونگ قصد دارد همه‌ی مدل‌های سری گلکسی S24 را به نمایشگرهای LTPO مجهز کند. این نمایشگرها پیشرفته‌تر و کارآمدتر از نمایشگرهای LTPS هستند که در گلکسی S23 استفاده شده‌اند. نمایشگرهای LTPO می‌توانند نرخ نوسازی را به کمترین میزان ممکن کاهش دهند که به کاهش مصرف باتری کمک می‌کند.

در حال حاضر، نرخ نوسازی صفحه‌نمایش گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس فقط تا ۴۸ هرتز کاهش می‌یابد. استفاده از فناوری LTPO به نسل بعدی این گوشی‌ها اجازه می‌دهد تا نرخ نوسازی را تا یک هرتز کاهش دهند. این بدان معناست که اگر در حال تماشای تصویر ثابتی روی گوشی هوشمند خود باشید، صفحه‌نمایش به‌طور خودکار یک هرتز کار می‌کند که در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

این ویژگی می‌تواند عمر باتری گلکسی S24 را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهد. همچنین می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد، زیرا صفحه‌نمایش روان‌تر و پاسخ‌گوتر خواهد بود.

افشاگر خوش‌نام، IceUniverce، می‌گوید گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس از نمایشگرهایی با حاشیه‌ی بسیار باریک مشابه آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس بهره خواهند برد.

این خبر خوبی برای طرفداران سری گلکسی S است. نمایشگرهای LTPO یک پیشرفت قابل‌توجه هستند و می‌توانند تجربه کاربری را در گوشی‌های هوشمند سامسونگ بهبود بخشند.

همچنین بررسی کنید ...

اپل هشدار داد, هکرها در کمین آیفون شما!

اپل با ارسال پیامی هشداردهنده به کاربران آیفون در 92 کشور، از آنها خواست مراقب …