یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

گلکسی S23 FE سامسونگ بزودی معرفی می‌شود

34534534534 - گلکسی S23 FE سامسونگ بزودی معرفی می‌شود

یکی از نمایندگان سامسونگ در مصاحبه‌ای اعلام کرد که غول کره‌ای در آینده نزدیک گوشی گلکسی S23 FE را معرفی خواهد کرد.

سامسونگ از زمان گلکسی S21 FE در ژانویه سال 2022، هنوز گوشی جدیدی از سری گلکسی FE عرضه نکرده است. تاکنون تنها در شایعاتی گفته شده بود که گلکسی S23 FE احتمالاً اواخر امسال معرفی می‌شود و حالا یکی از نمایندگان سامسونگ تأیید کرده که گوشی جدید گلکسی FE به‌زودی عرضه خواهد شد.

«جاستین هیوم»، معاون بخش موبایل سامسونگ در آفریقای جنوبی به سوال Android Authority درباره فاصله زمانی بین گوشی‌های سری گلکسی FE و عرضه گوشی جدید گفت:

«قرار است اعلامیه‌ای در این رابطه داشته باشیم. به‌زودی.»

به عبارت دیگر، براساس گفته‌های هیوم می‌توان ادعا کرد که گلکسی S23 FE (یا هر نام دیگری که این دستگاه داشته باشد) واقعاً قرار است معرفی شود و به‌زودی شاهد عرضه یا تأیید زمان عرضه آن خواهیم بود.

اخیراً در گزارش‌های دیگری گفته شده بود که گلکسی S2‌3 FE همراه با گلکسی S24 احتمالاً به تراشه اگزینوس مجهز خواهند شد. همچنین این دستگاه ماه گذشته تأییدیه 3C خود را دریافت کرده بود.

مشخصات احتمالی گلکسی S23 FE

براساس مشخصات فاش شده از این دستگاه در گزارش‌های مختلف، گلکسی S23 FE دارای پردازنده اگزینوس 2200، 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی خواهد بود. از دیگر مشخصات شایعه‌شده آن می‌توان به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری اشاره کرد.

علاوه بر این موارد، مانند گلکسی S21 FE این دستگاه نیز احتمالاً دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات و شارژ بی‌سیم خواهد بود.

نماینده سامسونگ در حالی به یک اعلامیه قریب‌الوقوع اشاره کرده است که غول کره‌ای در سال‌های گذشته تمرکز خود روی گوشی‌های فن ادیشن (FE) را کم و کمتر کرده است. با وجود همین دلایلی، بسیاری از منابع تا اوایل سال جاری ادعا کرده بودند که گلکسی S23 FE هیچ جایگاهی در برنامه‌های سامسونگ ندارد.

منبع : دیجیاتو

 

همچنین بررسی کنید ...

اپل هشدار داد, هکرها در کمین آیفون شما!

اپل با ارسال پیامی هشداردهنده به کاربران آیفون در 92 کشور، از آنها خواست مراقب …