دوشنبه , آوریل 29 2024

چپ ایران در راست جام جهانی!

مدافع چپ تیم ملی ایران در جام جهانی در یک پست جدید در آ. ا. ک آتن به کار گرفته شد.

هم‌بازی شدن احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ شرایطی به وجود آورد تا کمتر این دو بازیکن ایرانی به‌طور همزمان در ترکیب آ. ا. ک آتن قرار بگیرند و معمولا یکی از آنها در سمت چپ خط دفاعی به کار می‌شد، اما در آستانه پایان بازی‌ها هر دو چپ‌پای ایرانی در ترکیب این تیم قرار بگیرند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی چهارشنبه شب در مسابقه هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان مقابل المپیاکوس قرار گرفت و با کسب تساوی بدون گل صدرنشین ماند که احسان حاج‌صفی مثل بازی‌های قبل در پُست دفاع چپ استفاده شد و میلاد محمدی برای نخستین بار حضور در ترکیب به‌عنوان مدافع راست را تجربه کرد.

مدافع چپ ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ که آخرین بازی خود را چهار هفته قبل در جریان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل المپیاکوس انجام داده و بخاطر مصدومیت تعویض شده و در سه مسابقه دیگر به زمین نرفته بود، در بازی سوپر لیگ برابر همین تیم دوباره شرایط بازگشت به میادین را به دست آورد ولی این بار در یک پُست جدید به کار گرفته شد.

نمایش موثر احسان حاج‌صفی در سمت چپ خط دفاعی آ. ا. ک آتن کاری کرد تا سرمربی این تیم تصمیم بگیرد میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع راست به زمین بفرستد و اتفاقا او در پُست غیرتخصصی خود و حضور ۸۱ دقیقه‌ای مقابل المپیاکوس کم‌اشتباه و موثر ظاهر شد و بعید نیست در دو بازی آینده برابر آریس و وولوس نیز در همین پست استفاده شود.

منبع : ورزش 3

همچنین بررسی کنید ...

استقلال با وجود مشکلات، از سد آلومینیوم گذشت.

استقلال با وجود مشکلات، از سد آلومینیوم گذشت؛ زبیر نیک‌نفس: امیدوارم این مسائل روی نتایج‌مان …