شنبه 8 اردیبهشت 1403

OpenAI نسخه اندروید ChatGPT را منتشر کرد

4322423432 - OpenAI نسخه اندروید ChatGPT را منتشر کرد

پس از چندین ماه انتظار، کاربران اکنون می‌توانند اپلیکیشن رسمی ChatGPT متعلق‌به کمپانی OpenAI را از Play Store اندروید دانلود کنند. لازم‌به‌ذکر است که این اپلیکیشن درحال‌حاضر تنها در برخی کشورهای محدود شامل ایالات‌متحده، هند، بنگلادش و برزیل در دسترس بوده و به‌زودی برای تمامی کاربران در سایر مناطق منتشر خواهد شد.

نسخه اندروید ChatGPT

ChatGPT به‌سادگی با پیشرو بودن در زمینه مدل‌های زبان AI، دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. البته، کار زیادی نیز در پشت آن انجام می‌گیرد و این تلاش ChatGPT را ازنظر مدل‌های باکیفیت در دسترس برای استفاده در وب در صدر قرار می‌دهد

با باز شدن پیش‌ثبت‌نام اپلیکیشن در روزهای گذشته، ChatGPT اکنون یک برنامه رسمی اندروید را برای نصب در Google Play Store در دسترس دارد. این شرکت زمانی که نسخه iOS آن به اپ استور آمد، اعلام کرد که نسخه اندرویدی آن نیز در آینده نزدیک منتشر خواهد شد؛ اگرچه به‌صورت رسمی تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشد. حال، نسخه اندروید ChatGPT پس از چند ماه از انتشار نسخه iOS آن، سرانجام ارائه شده است.

درحال‌حاضر تعداد زیادی اپلیکیشن مشابه ChatGPT در پلی استور وجود دارد، اما نسخه رسمی OpenAI اکنون آماده دانلود است. این برنامه به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته و دارای همان ویژگی‌هایی است که در نسخه iOS مشاهده می‌کنید. درواقع، OpenAI اشاره می‌کند که کاربران در هر دو سیستم‌عامل تجربه مشابهی را خواهند داشت.

پس از دانلود، با یک صفحه sign-in که با رنگ‌های زنده نمایش داده می‌شود، روبرو خواهید شد. فراتر از آن، به کاربران یک هشدار سلب مسئولیت نیز نشان داده می‌شود که توجه داشته باشد ChatGPT دارای نقص است و اطلاعات آن می‌تواند نادرست باشد که یادآوری خوبی است. رابط کاربری آن نیز فوق‌العاده ساده است و همان تجربه مبتنی‌بر وب را ارائه می‌دهد، با یک پنجره چت که به شما امکان می‌دهد مکالمه داشته باشید یا سؤال بپرسید.

طبق گفته‌ی تیم توسعه این اپلیکیشن، نسخه ChatGPT اندروید درحال‌حاضر تنها در ایالات‌متحده، هند، بنگلادش و برزیل در دسترس است. بااین‌حال، OpenAI قصد دارد در هفته آینده آن را بیشتر گسترش دهد.

منبع : ترنجی

همچنین بررسی کنید ...

وایبر با یک ویژگی نوآورانه، گوی سبقت را از تلگرام و واتساپ ربود!

در دنیای پررقابت پیام‌رسان‌ها، وایبر با معرفی یک ویژگی جدید و غیرمنتظره، رقبای قدرتمند خود …