یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

دروازه‌بان استقلال از ترکیه باز میگردد

3242423432 - دروازه‌بان استقلال از ترکیه باز میگردد

باشگاه استقلال برای جذب گلر جوان امیدهای ایران به توافق نهایی با تیم فعلی او رسید.

محدودیت لیست تیم‌های لیگ برتری در فصل جدید که بنابر قانون جدید نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌تواند بیش از ۱۹ بازیکن بزرگسال داشته باشد، کاری کرده تا بیشتر تیم‌ها ازجمله استقلال و پرسپولیس سراغ گلرهای جوان و زیر ۲۳ سال بروند تا بتوانند از بازیکنان بیشتری بهره ببرند و در همین راستا سرخابی‌ها چشم به جذب محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان تیم امید ایران و باشگاه هوادار دارند.

محمدرضا خالدآبادی که تجربه حضور در رده‌های پایه مقاومت تهران و پرسپولیس را دارد، به طور جدی مورد توجه جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی است که ظاهرا رقابت این دو باشگاه برای جذب گلر تیم المپیک به سود آبی‌ها تمام شده و باید انتقال را نهایی دانست.

محمدرضا خالدآبادی پس از درخشش در فصل گذشته لیگ برتر که نخستین سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران را تجربه می‌کرد، به شماره یک تیم امید ایران هم رسید و حالا هم تبدیل به یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات تابستانی شده که باید انتقال او به استقلال را قطعی دانست.

این دروازه‌بان جوان که در ۱۶ مسابقه فصل گذشته لیگ برتر برای هوادار به میدان رفت و در ۶ بازی دروازه خود را بسته نگه داشت و در چهار دیدار جام حذفی نیز دو کلین‌شیت به ثبت رساند، تبدیل به یکی از جدی‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی استقلال، پرسپولیس و حتی تراکتور شد که هر سه باشگاه پیشنهادشان را به سرخابی‌ها ارائه دادند ولی ظاهرا شرایط برای حضور خالدآبادی در جمع آبی‌ها فراهم شده است.

مدیران باشگاه هوادار در روزهای گذشته به طور جدی مذاکرات خود را با تیم‌های خواهان خالدآبادی انجام دادند و در کنار آن، با گلر خود مشورت‌های لازم را انجام دادند و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند تا دروازه‌بان ملی‌پوش امید خود را به استقلال منتقل کنند.

باشگاه استقلال چندی قبل قرارداد سید حسین حسینی را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد ولی از سوی دیگر به طور جدی در تلاش برای جذب محمدرضا خالدآبادی بوده تا بتواند یک گلر جوان در فصل جدید در ترکیب خود رونمایی کند که بعید نیست این اتفاق هم بیفتد.

در صورت جذب محمدرضا خالدآبادی از هوادار و اضافه شدن این گلر به جمع شاگردان جواد نکونام، باید جدایی علیرضا رضایی از استقلال را هم قطعی دانست تا تکلیف دو دروازه‌بان آبی‌ها برای فصل جدید مشخص شود؛ ضمن اینکه آبی‌ها سینا سعیدی‌فر را هم در اختیار دارند.

منبع : ورزش سه

همچنین بررسی کنید ...

تراکتور در خانه متوقف شد؛ آلومینیوم سد راه صعود سرخپوشان تبریزی شد

تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیداری خانگی مقابل آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک …