پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نسل جدید BMW سری 5 مجهز به کنسول بازی معرفی شد

243424324 - نسل جدید BMW سری 5 مجهز به کنسول بازی معرفی شد

نسل جدید بی‌ام‌و سری 5 با برنامه‌ای به نام ایرکنسول در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

طی چند روز گذشته، شاهد رونمایی از بی ام و سری 5 جدید توسط خودروساز آلمانی بودیم. اکنون جزئیات بیشتری از این خودرو در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. برای مثال، این خودرو به کنسول بازی مجهز است و خودرویی مطلوب برای گیمرها خواهد بود!

نسل جدید بی ام و سری 5 برنامه‌ای به نام ایرکنسول را در پکیج سرگرمی خود ارائه می‌دهد. 15 عنوان بازی در این سیستم تعبیه شده است که شامل سبک‌های مختلف گیم می‌شود. ازجمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به Go Kart Go اشاره کرد که در اصل یک نسخه مشابه از بازی محبوب ماریو کارت است.

بازی فوتبال Golazo و همچنین بازی آشپزی Overcooked نیز از دیگر عناوین جذاب این سیستم هستند. بی ام و در آینده لیست بازی‌های ایرکنسول را به‌روز خواهد کرد.

کنسول بازی در خودرو

از آنجایی که هیچ راننده‌ای علاقه ندارد در بی ام و سری 5 خود کنترلر نگه دارد، امکان جذابی برای این سیستم فراهم شده است. ایر کنسول می‌تواند به تلفن همراه شما متصل شود و آن را به کنترلر کنسول بازی تبدیل کند. کاربران به‌سادگی برنامه AirConsole را باز می‌کنند و یک کد QR ظاهر می‌شود که با اسکن آن، گوشی‌های هوشمند را به یک کنترلر تبدیل می‌کند. فرایند تبدیل تلفن همراه به کنترلر بسیار ساده و سرراست است. این قابلیت از چند بازیکن پشتیبانی می‌کند. بنابراین افراد می‌توانند در مسافرت‌های خانوادگی یا دوستانه، از این ابزار برای سرگرم‌کردن خود بهره ببرند.

برنامه ایرکنسول تنها محدود به بی ام و سری 5 جدید نیست. این برنامه روی دیگر مدل‌های این شرکت ازجمله بی ام و iX، بی ام و i4، بی ام و سری 7 جدید و همچنین مدل‌های X5 / X5 M, X6 / X6 M, X7, و XM در دسترس کاربران است. سایر مدل‌های بی ام و نیز به‌زودی این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

نسخه خاص بی ام و سری 5 برای جلب‌توجه کاربران

بی ام و برای جلب‌توجه بیشتر کاربران، نسخه‌ای خاص از سری پنج را برای این موضوع رونمایی کرده است. بی ام و سری 5 الکتریکی با رنگ بنفش و همچنین ظاهر خاص، جهت معرفی این قابلیت ویژه در نظر گرفته شده.

این نسخه خاص از بی ام و سری 5 الکتریکی براساس مدل i5 eDrive40 توسعه یافته است که 66800 دلار قیمت دارد. این مدل از یک بسته باتری 84.3 کیلووات‌ساعتی و یک موتور الکتریکی نصب‌شده در پشت با قدرت 335 اسب‌بخار و گشتاور 429 نیوتن‌متر بهره می‌برد. شتاب صفر تا صد این خودرو 5.7 ثانیه است و با یک بار شارژ می‌تواند مسافت 475 کیلومتر را بپیماید. حداکثر سرعت بی ام و i5 eDrive40 نیز 193 کیلومتر عنوان شده است.

منبع : دیجیاتو

همچنین بررسی کنید ...

مایکروسافت در حال بررسی ساخت کنسول دستی ایکس باکس

شایعات داغی مبنی بر ورود مایکروسافت به بازار کنسول‌های دستی به گوش می‌رسد. یوتیوبر معروف …