شمس‌آذر و پیکان در جدالی بدون ستاره!

ترکیب دو تیم با تغییرات اساسی به مصاف هم می‌رود.

دیدار امروز شمس‌آذر و پیکان در شرایطی برگزار می‌شود که هر دو تیم نسبت به نیم فصل نخست، تغییرات زیادی در ترکیب خود داشته‌اند و چهره‌های جدیدی در این مسابقه تاثیرگذار خواهند بود.

غایبان کلیدی شمس‌آذر

در بازی رفت، رحمان جعفری، ستاره خط حمله شمس‌آذر، در دقیقه 56 به زمین آمد و تنها گل این تیم را به ثمر رساند. با این حال، او در این مسابقه حضور نخواهد داشت و آماده است که در ترکیب تراکتور مقابل استقلال به میدان برود.

دیگر غایب شمس‌آذر، علی‌اصغر اعرابی، وینگر تکنیکی این تیم است که در بازی رفت در کنار عیسی مرادی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و بیشتر حملات این تیم روی نفوذهای او شکل می‌گرفت. اعرابی در نیم فصل به سپاهان پیوست و در این مسابقه نیز غایب خواهد بود.

تغییرات در پیکان

در ترکیب پیکان نیز شاهد تغییراتی هستیم. مهرداد بایرامی، مهاجم باتجربه این تیم، در بازی رفت از ابتدا در ترکیب قرار داشت اما عملکرد خوبی نداشت و تعویض شد. منصور باقری، کاپیتان پیکانی‌ها، دیگر غایب نامدار این تیم در این مسابقه است.

در بازی امروز، علی قربانی و محمدحسین فلاح بار هجومی پیکان را بر دوش خواهند داشت و فرشید اسماعیلی نیز به جای منصور باقری، رهبری شاگردان عنایتی را در میانه میدان بر عهده خواهد گرفت.

ثبات در ترکیب شمس‌آذر

در مقابل، تیم سعید دقیقی، سرمربی شمس‌آذر، در ترکیب اصلی خود تغییری ایجاد نکرده و با همان بازیکنان نیم فصل نخست و ثبات بیشتری مقابل پیکان به میدان خواهد رفت.

نبردی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی

با توجه به غایبان کلیدی در هر دو تیم و همچنین حضور چهره‌های جدید، شاهد دیداری جذاب و غیرقابل پیش‌بینی بین شمس‌آذر و پیکان خواهیم بود. باید دید در نهایت کدام تیم می‌تواند از این نبرد نفس‌گیر پیروز بیرون بیاید.

همچنین بررسی کنید ...

آنچلوتی به پاس قدردانی از ستاره‌های رئال، دو روز مرخصی داد

سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی در ال‌کلاسیکو، به بازیکنانش دو روز استراحت داد. رئال …