آنچلوتی به پاس قدردانی از ستاره‌های رئال، دو روز مرخصی داد

سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی در ال‌کلاسیکو، به بازیکنانش دو روز استراحت داد.

رئال مادرید شب گذشته در دیداری حساس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رقیب سنتی خود بارسلونا را با نتیجه 3-2 شکست داد و گامی مهم در جهت قهرمانی لالیگا برداشت.

این پیروزی در حالی به دست آمد که شاگردان آنچلوتی چهارشنبه شب در دیداری نفس‌گیر مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته بودند و از نظر جسمانی خسته به نظر می‌رسیدند. با این حال، آنها با ارائه یک بازی شجاعانه و پرغیرت، موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار شدند.

عملکرد درخشان بازیکنان رئال در این بازی‌ها، کارلو آنچلوتی را بر آن داشت تا به پاس قدردانی از زحمات آنها، دو روز به آنها مرخصی بدهد. به این ترتیب، تمرینات رئال مادرید امروز و فردا تعطیل خواهد بود و بازیکنان این تیم می‌توانند از فرصت پیش آمده برای ریکاوری و استراحت استفاده کنند.

رئال مادرید جمعه شب در دیداری خارج از خانه به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت و هفته آینده نیز باید در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به میدان برود. بدون شک، آنچلوتی امیدوار است که با استفاده از این دو روز استراحت، بازیکنانش با روحیه‌ای شاداب و جسمانی آماده، برای این دیدارهای حساس آماده شوند.

همچنین بررسی کنید ...

استقلال با وجود مشکلات، از سد آلومینیوم گذشت.

استقلال با وجود مشکلات، از سد آلومینیوم گذشت؛ زبیر نیک‌نفس: امیدوارم این مسائل روی نتایج‌مان …