دوشنبه , آوریل 29 2024

استریم ابری PS5 برای مشترکین پریمیوم PS Plus در دسترس است

این ویژگی تنها برای عناوین کنسول PS5 در دسترس قرار خواهد گرفت و هم‌اکنون در «مراحل اولیه توسعه» قرار دارد؛ جزئیات بیشتر، از جمله بازه زمانی انتشار، قرار است بعداً اعلام شود.

سونی در کنار مجموعه‌ای جدید از بازی‌ها که در ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۱۴۰۲) برای پلی‌استیشن پلاس اکسترا/پریمیوم عرضه می‌شوند، تایید کرده است که قابیلت استریم بازی‌ها از طریق فضای ابری برای عناوین PS5 در دست آزمایش است. این ویژگی برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس پریمیوم در دسترس خواهد بود و شامل مواردی همچون کاتالوگ بازی‌ها، نسخه‌های آزمایشی و عناوین دیجیتالی پشتیبانی شده توسط بازیکنان می‌شود.

بنابراین اگر مشتاق هستید یک بازی جدید را امتحان کنید اما نمی‌خواهید منتظر دانلود آن بمانید (یا فضای کافی ندارید)، استریم بازی به شما امکان ورود به بازی را می‌دهد. «افزودن این ویژگی یکی دیگر از مزایای پلی‌استیشن پلاس پریمیوم به عنوان بخشی از تلاش ما برای ارزش بخشیدن به این سرویس است». این قابلیت گرچه هنوز در در مراحل اولیه خود قرار دارد، اما شرکت سونی مشتاقانه منتظر ارائه جزئیات بیشتر و بازه زمانی مناسب برای عرضه آن است.

در ابتدا شایعه شده بود که این ویژگی با آپدیت ۷.۰۰ در ماه مارس برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار خواهد گرفت. طبق گزارشات، نسخه آزمایشی همگانی آن برای ماه ژانویه تنظیم شده بود – که این اتفاق نیفتاد – با این وجود ممکن است قبل از عرضه رسمی این ویژگی در سراسر جهان شاهد این اتفاق نیز باشیم.

منبع : گیم فا

همچنین بررسی کنید ...

برچسب “بهبود یافته برای PS5 Pro”: چه ویژگی‌هایی برای دریافت آن لازم است؟

سونی برای اولین بار در PS4 Pro از عبارت “Enhanced” استفاده کرد تا نشان دهد …