دوشنبه , آوریل 29 2024

تون کوین به جمع 10 ارز دیجیتال برتر می‌پیوندد

ارز دیجیتال تلگرام (تون کوین) در یک رشد قیمتی خیره‌کننده، از کاردانو پیشی گرفت و به جمع 10 ارز دیجیتال برتر بازار راه یافت. دلایل این جهش چه بوده‌اند؟

تون کوین در 21 فروردین به سطح قیمتی 6.50 دلار رسید و با رشدی 20 درصدی، جایگاه خود را در فهرست 50 دارایی برتر بازار ارزهای دیجیتال تثبیت کرد. این رمزارز محبوب تلگرام، پس از فراز و نشیب‌های متعدد، حالا در میان 10 ارز دیجیتال برتر قرار گرفته است.

جهش قیمتی تون کوین به چه دلیل بود؟

تون کوین با رشدی فوق‌العاده، از کاردانو، یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال بازار، پیشی گرفت و با ارزش بازار 22.4 میلیارد دلاری، در جایگاه دهم قرار گرفت. در حالی که کاردانو با وجود افزایش 4 درصدی قیمت، به دلیل کاهش فعالیت نهنگ‌ها و افت 80 درصدی از اوج خود در سال 2021، جایگاه خود را در 10 تای برتر از دست داد.

ارزش دارایی‌های بومی تلگرام از ابتدای مارس تاکنون بیش از 150 درصد افزایش یافته است.

نقش هوش مصنوعی و برنامه‌های پرداخت

تلگرام در اوایل فروردین، یورو را از لیست روش‌های پرداخت این پلتفرم حذف کرد و استفاده از توکن TON را برای پرداخت تبلیغ‌کنندگان و تولیدکنندگان محتوا ترویج داد. این اقدام به افزایش چشمگیر فعالیت در این شبکه منجر شد.

بر اساس گزارش TonStat، تعداد حساب‌های موجود در شبکه طی یک ماه گذشته دو برابر شده و به 12 میلیون رسیده است. همچنین تعداد کیف پول‌های فعال شده روی زنجیره طی یک ماه اخیر 77 درصد افزایش یافته و به 3 میلیون رسیده است.

حرکت به سمت هوش مصنوعی به عنوان عامل اصلی رشد سریع قیمت تون کوین شناخته می‌شود.

دو شرکت هوش مصنوعی اخیراً برای ارائه سیستم احراز هویت مبتنی بر اسکن کف دست با یکدیگر قرارداد امضا کرده‌اند. این برنامه به کاربران تون کوین اجازه می‌دهد تا با اسکن کف دست خود، یک میلیون توکن TON دریافت کنند.

دونگ ژانگ، یکی از بنیان‌گذاران شرکت هوش مصنوعی HumanCode، معتقد است که راه حل‌های اثبات وجود انسان تقاضای زیادی دارند و سیستم اسکن کف دست این شرکت، محافظت بیشتری از حریم خصوصی کاربران را ارائه می‌دهد.

تون کوین با برنامه‌های جامع هوش مصنوعی و قراردادهای جدید، رشدی چشمگیر را تجربه می‌کند. هنوز باید دید آینده این ارز دیجیتال چگونه خواهد بود.

به نظر شما آینده تون کوین چگونه خواهد شد؟

همچنین بررسی کنید ...

بیت کوین در اوج: فتح قله‌های جدید و عبور از نقره

بیت کوین پادشاه رمزارزها در یک سال گذشته بیش از 60 درصد رشد کرده و …