شنبه 8 اردیبهشت 1403

آگوئرو تحت پیگرد آرژانتین قرار گرفت

35345345 - آگوئرو تحت پیگرد آرژانتین قرار گرفت

سرخیو آگوئرو، مهاجم سابق منچسترسیتی، به اتهام تحریک خشونت علیه داور تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

سرخیو آگوئرو به دلیل واکنش تند به پنالتی اعلام شده در بازی ماه گذشته ایندیپندینته با راسینگ کلاب در فوتبال آرژانتین تحت بازجویی قرار گرفت. اتهام او تحریک خشونت علیه داور عنوان شده است.

این بازی سه هفته پیش برگزار شد و در نیمه اول آن یک ضربه پنالتی بحث برانگیز برای راسینگ اعلام شد. این تصمیم داور با عصبانیت آگوئرو همراه بود که فوتبال خود را در ایندیپندنته آغاز کرده است.

او با الفاظی رکیک داور را مورد انتقاد خود قرار داده و گفت: “چطور ممکن است چنین آدمی نام خود را داور بگذارد. یائل فالکون نامی است که شما را یاد فاجعه می‌اندازد. این اتفاقات مشکوک از بیرون زمین شروع و به داخل زمین ختم می‌شود.”

به گزارش AS، این بازیکن 34 ساله اکنون توسط آژانس پیشگیری از خشونت در ورزش تحت بازجویی قرار دارد. رئیس این آژانس در مورد اتفاق یاد شده گفت: “یک بازی بحث برانگیز بود که یک پنالتی برای میهمان اعلام شد و اظهارات آگوئرو بازتاب زیادی در سطح بین‌المللی داشت. اظهارات او تهاجمی و تحقیر آمیز بود و با مقررات پیشگیری از خشونت در ورزش در تناقض است چرا که باعث ترویج خشونت می‌شود.”

فالکون و خانواده‌اش بعد از این اتفاق حتی تهدید به مرگ نیز شدند. البته این برای اولین بار نیست که آگوئرو به خاطر اظهاراتش در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا می‌کند. مهاجم آرژانتینی که در سال 2021 به دلیل عارضه قلبی از فوتبال خداحافظی کرد چندی پیش نیز زلاتان ابراهیموویچ را به خاطر اظهاراتش در مورد قهرمانی البی‌سلسته مورد لطف قرار داده بود.

همچنین بررسی کنید ...

تراکتور در خانه متوقف شد؛ آلومینیوم سد راه صعود سرخپوشان تبریزی شد

تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیداری خانگی مقابل آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک …