یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

اختلافات خانوادگی منجر به قتل برادر شد

54353453 - اختلافات خانوادگی منجر به قتل برادر شد

مرد جوانی که برادر خود را به قتل رسانده است، در جدید‌ترین اظهاراتش با ابراز پشیمانی از قتلی که رقم زده، انگیزه‌اش از جنایت را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار رکنا، مرد جوانی که برادر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در بازجویی‌های پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

این مرد در اعترافات خود گفت: از کودکی با برادرم اختلاف داشتیم، اما این اواخر او با رفتارهایش بین اعضای خانواده اختلاف ایجاد می‌کرد. ما خانوادگی در یک ساختمان زندگی می‌کنیم، روز پنجشنبه با برادرم در مورد رفتارهایش صحبت کردم، اما بینمان درگیری به وجود آمد که منجر به ضرب‌وجرح شد.

وی افزود: به‌خاطر همین تصمیم گرفتم برادرم را بکشم. از آنجایی که می‌دانستم صبح جمعه زود از خانه خارج می‌شود با چاقو برایش کمین کردم. برادرم در راه‌پله ساختمان بود که ضربات چاقو را به کمر و گردنش زدم.

این مرد ادامه داد: وقتی که برادرم روی زمین افتاد جسدش را در صندوق عقب پرایدم گذاشتم و بعد هم با آب آثار خون را در حیاط خانه شستم. زمانی که هوا تاریک شد با ماشین جسد را به بوستان ولایت بردم و در پارکینگ انداختم.

وی در ادامه اظهارات خود گفت: معمولا دعوا و درگیری داشتیم. حتی یک روز قبل از قتل دعوا کردیم که به کتک کاری کشید و به همین خاطر از من شکایت کرده بود. برادرم مدام سر مسایل مختلف لجبازی می‌کرد.

این مرد در پایان گفت: بعد از قتل جسد تا چند ساعت در صندوق عقب ماشینم بود و در خیابان‌ها می‌چرخیدم. یکهو یادم افتاد قبلا در پارکینگ پارک ولایت تمرین رانندگی می‌کردم و جای خلوتی است، جسد را آنجا انداختم. بعد هم رفتم خانه و مادرم را به اسلامشهر بردم و برگشتم. وقتی تا روز بعد خبری از برادرم و کشف جسدش نشد فکر کردم زنده مانده و یکی او را پیدا کرده و او را به بیمارستان رسانده است. اما وقتی پلیس آمد فهمیدم برادرم را کشته‌ام.

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

همچنین بررسی کنید ...

داستان ورود یک زن هنجارشکن به مسجد

ویدئو زنی هنجارشکن با ورود به یک مسجد در سیرجان استان کرمان و انجام حرکاتی …