دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

«گراک» چت‌بات جسور ایلان ماسک در ایکس عرضه می‌شود

45645645645 - «گراک» چت‌بات جسور ایلان ماسک در ایکس عرضه می‌شود

در بحبوحه‌ی رقابت در بازار چت‌بات‌های هوش مصنوعی، «گراک» چت‌بات جدید ایلان ماسک به‌صورت انحصاری برای کاربران سرویس پریمیوم پلاس ایکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

این چت‌بات مبتنی‌بر هوش مصنوعی که توسط استارتاپ xAI ایلان ماسک توسعه یافته است، به‌طور خاص برای کاربرانی که به دنبال یک دستیار هوش مصنوعی رک و بی‌پرده هستند، طراحی شده است.

456456456 - «گراک» چت‌بات جسور ایلان ماسک در ایکس عرضه می‌شود

اسکرین‌شات‌های منتشرشده توسط یک کاربر ایرانی نشان می‌دهند که گراک در نوار ناوبری سمت چپ ایکس قرار گرفته است و کاربران می‌توانند با کلیک بر روی آن، با این چت‌بات ارتباط برقرار کنند.

پیش‌تر، پرسش‌های نمونه از گراک نشان داده بود که این چت‌بات از اشاره به موضوعات نامناسب و پاسخ‌دادن با لحنی حرمت‌شکنانه ابایی ندارد. این رفتار‌ها در تضاد کامل با عملکرد کنترل‌شده‌ی رقبایی نظیر ChatGPT از OpenAI است.

45674567567 - «گراک» چت‌بات جسور ایلان ماسک در ایکس عرضه می‌شود

البته تا پیش از انتشار عمومی گراک نمی‌توان درباره‌ی قابلیت‌های آن نتیجه‌گیری قطعی کرد؛ اما با توجه به زمان‌بندی افشای این تصاویر و همچنین ویژگی‌های اعلام‌شده، می‌توان حدس زد که گراک چت‌باتی محبوب در میان کاربرانی خواهد بود که به دنبال یک دستیار هوش مصنوعی متفاوت و جسور هستند.

همچنین بررسی کنید ...

وایبر با یک ویژگی نوآورانه، گوی سبقت را از تلگرام و واتساپ ربود!

در دنیای پررقابت پیام‌رسان‌ها، وایبر با معرفی یک ویژگی جدید و غیرمنتظره، رقبای قدرتمند خود …