شنبه 8 اردیبهشت 1403

نقد و بررسی مختصر گوشی Redmi Note 12 Pro 5G

ردمی نوت ۱۲ پرو یک گوشی میان‌رده با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژ ۱۲۰ وات است. در این ویدیو کوتاه، ما روی این دو مشخصه تمرکز می‌کنیم و در یک ویدیوی دیگر به طور مفصل به نقاط قوت و ضعف این گوشی می‌پردازیم.

 

شیائومی ادعا می‌کند که شارژ ۱۲۰ وات می‌تواند این گوشی را در عرض ۱۹ دقیقه شارژ کند. با این حال، همانطور که در این ویدیو می‌توانید ببینید، شارژ کامل در عرض حدود ۳۰ دقیقه انجام می‌شود. اگر مشخصه‌ی مربوط به شارژ فوق سریع را در تنظیمات گوشی فعال کنید، مدت‌زمان شارژ به حدود ۲۰ دقیقه کاهش پیدا می‌کند که البته در این حالت، گوشی بیشتر داغ می‌شود. این یعنی در هر صورت فقط اگر چند دقیقه گوشی را به شارژ وصل کنید، درصد شارژ باتری به طور قابل توجهی بالا می‌رود.

در مورد دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی هم باید بگوییم که عملکرد بسیار خوبی دارد. عکس‌های ثبت شده با این دوربین طبیعتا جزئیات بسیار خوبی ارائه می‌دهند و از نظر گستره دینامیکی و ثبت رنگ‌ها هم بسیار خوب عمل می‌کند. ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس در زمینه‌ی دوربین اصلی، یکی از بهترین‌ میان‌رده‌های بازار محسوب می‌شود.

در مورد دیگر ویژگی‌های گوشی هم منتظر انتشار ویدیوی بعدی باشیم که از زوایای مختلف به قابلیت‌های ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس می‌پردازیم.

همچنین بررسی کنید ...

همه چیز درباره گوشی اقتصادی جدید اپل لو رفت!

طراحی، سخت‌افزار و نمایشگر افشا شد شایعات مربوط به آیفون SE 4 کم نبوده، اما …