یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

بیرانوند مسیر بازی را عوض کرد!

34534535345 - بیرانوند مسیر بازی را عوض کرد!

بعد از انتقال بزرگ مهدی هاشمی نسب به استقلال اخبار زیادی در باره احتمال بزرگترین نقل و انتقال مستقیم تاریخ در دو تیم پرسپولیس و استقلال به گوش می رسد.

مهدی هاشمی نسب ستاره بزرگ دربی های اواخر دهه 70 با چهار گل زده به استقلال با دریافت صد میلیون تومان برای سه فصل در سال 78 به استقلال پیوست تا بزرگترین نقل و انتقال مستقیم دربی ها را به نام خود بزند.

هاشمی نسب که در چهار دربی نقش اساسی برای پرسپولیسی ها بازی کرد، بعد از اختلاف نظر با نیمکت پرسپولیس به استقلال آمد تا هواداران پرسپولیس را در شوکی بزرگ فرو ببرد. هاشمی نسب که تا قبل از این اتفاق مورد تنفر آبی ها بود، بعد از این تصمیم بزرگ که هنوز هم از آن دفاع می کند، به یاغی معروف شد و این نام را لقب خود کرد و این روزها محبوب دل آبی دوستان است.

ولی خبر داغ تر از او دقایقی پیش بعد از اطلاع رسانی شب گذشته در سازمان لیگ رقم خورد و علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش سرخها با فسخ قرار داد شوک بزرگی به سرخها وارد کرد.

بیرانوند که بعد از دو فصل دوری از پرسپولیس به این تیم برگشت و نقش اصلی در دبل قهرمانی این تیم و دو برد پرسپولیس در دربی های اردیبهشت و خرداد داشت، شاید در تیرماه تصمیمی عجیب و تاریخی بگیرد. او شاید مسیر هاشمی نسب را برود و این تیتر را در رسانه ها و از طرف پرسپولیسی ها ببییند.

تیتری که هیچ کدام از هواداران پرسپولیس دوست ندارند آن را ببینند و خود بیرانوند هم راضی به آن نیست، ولی بی توجهی باشگاه به قرار داد او در فصل گذشته و دو اخطار او شاید مسیر دروازه بان ملی پوش ایرانی را کاملاً عوض کند.

منبع : ورزش 3

همچنین بررسی کنید ...

تراکتور در خانه متوقف شد؛ آلومینیوم سد راه صعود سرخپوشان تبریزی شد

تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیداری خانگی مقابل آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک …