پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

گوشی Play 40 5G توسط آنر معرفی شد

3545434534 - گوشی Play 40 5G توسط آنر معرفی شد

آنر در سکوت خبری از تلفن هوشمند مقرون به صرفه جدید خود رونمایی کرد. در حال حاضر، گوشی آنر  Play 40 5G ، در وب‌سایت این برند قابل مشاهده است؛ اما هنوز قیمت این دستگاه مشخص نیست. با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند جدید آنر بیندازیم.

آنر Play 40 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی LCD با وضوح HD+ است‌. این نمایشگر رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. وزن این تلفن هوشمند بسیار کم بوده و تنها ۱۸۸ گرم است. در این گوشی خبری از پانچ هول نبوده، و دوربین سلفی درون یک ناچ قطره ای شکل قرار دارد.

تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس، به عنوان قلب تپنده Honor Play 40 5G در نظر گرفته شده است. این تراشه، از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند جدید آنر با دو حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند بین حافظه های ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی، یک کدام را انتخاب کنند.

7575756765 - گوشی Play 40 5G توسط آنر معرفی شد

دو لنز دوربین در قاب پشتی آنر Play 40 5G دیده می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم دارای سنسور ۲ مگاپیکسلی است. این دوربین برای تشخیص عمق صحنه به کار خواهد آمد. دوربین اصلی این این تلفن هوشمند از عکاسی تایم لپس، حالت نایت مود، حالت پرتره، فیلمبرداری، عکاسی پرو، عکاسی پانوراما، عکاسی HDR، ثبت لبخند، عکاسی زماندار و غیره پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی Honor Play 40 5G دارای سنسور ۵ مگاپیکسلی است.

آنر برای جدیدترین تلفن هوشمند خود باتری پرظرفیتی را در نظر گرفته است. باتری Honor Play 40 5G دارای ظرفیت ۵,۲۰۰ میلی آمپری است‌. آنر ادعا می‌کند که تلفن هوشمند مورد بحث توانایی پخش ۸۴ ساعت موسیقی را خواهد داشت‌. متاسفانه در این گوشی خبری از شارژ سریع نبوده و 40 Ultra به وسیله شارژر ۵ ولت ۲ آمپری (۱۰ وات) شارژ می‌شود. این دستگاه از درگاه USB type-C برخوردار بوده و خوشبختانه آداپتور آن، درون جعبه قرار دارد. این تلفن هوشمند جدید میان رده آنر، از جک ۳.۵ میلی متری صدا و سنسور اثر انگشت برخوردار بوده و از قابلیت Screen Mirror پشتیبانی می‌کند.

مطابق با گزارش Gizmochina، آنر Play 40 5G دارای طراحی زیبا و تراشه 5G قدرتمندی است. انتظار می‌رود که فروش این تلفن هوشمند از ۲۶ می آغاز شود. این دستگاه در چهار رنگ آبی آسمانی، بنفش ستاره ای، سبز یشمی و مشکی شب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع : ترنجی

همچنین بررسی کنید ...

آنر مجیک V2 RSR پورشه‌دیزاین: تاشدنی لوکس با دو شارژر و بیشترین لوازم جانبی

آنر از جدیدترین گوشی تاشدنی خود، مجیک V2 RSR پورشه‌دیزاین رونمایی کرد. این گوشی که …