سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

پوگبا از ستاره یوونتوس از سیاره دیگری آمده بود

3453534534534 - پوگبا از ستاره یوونتوس از سیاره دیگری آمده بود

کلودیو مارکیزیو، ستاره سابق یوونتوس ، می‌گوید عملکرد پل پوگبا در اولین دوره حضورش در این تیم باورنکردنی بوده است.

پوگبا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به یوونتوس برگشت و امیدوار بود که بتواند درخشش قبل را در این تیم تکرار کند.

او با پایان مهلت قراردادش با منچستریونایتد و پس از شش سال حضور در اولدترافورد این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد اما بازگشتش به یووه مطابق انتظارش پیش نرفت.

مصدومیت جدی از ناحیه زانو باعث شد که او نتواند در میادین حضور پیدا کند و در نهایت رقابت‌های جام جهانی را هم از دست داد تا شرایط برایش سخت‌تر شود.

با این حال، مارکیزیو که پیش از این شاهد درخشش این بازیکن در ترکیب یووه بود امیدوار است که او بار دیگر به روزهای اوجش در تورین برگردد و قدرتش را در این تیم به نمایش بگذارد.

او در این باره به خبرنگاران گفت:« آیا پوگبا می‌تواند به سطح سابقش برگردد؟ او مصدومیت‌های بسیاری داشته اما فکر می‌کنم همه چیز به خودش بستگی دارد که بتواند تعادل درستی بین ذهن و بدنش پیدا کند. او با شرایط سختی مانند باج‌گیری در خانواده‌اش هم روبرو بوده است.

امیدوارم که او بتواند این تعادل مهم را دوباره پیدا کند. او بازیکنی است که می‌تواند به خوبی برای فصل بعدی آماده شود. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که وقتی بچه بود او را بشناسم. پس از دو جلسه تمرین بود که من و آندره‌آ پیرلو به هم گفتیم این بچه از سیاره دیگری به یووه آمده است. حالا او شرایط سختی دارد اما امیدوارم که بتواند در دیدارهای پایانی این فصل یا فصل بعد برای یووه بدرخشد.»

منبع : ورزش 3

همچنین بررسی کنید ...

تراکتور در خانه متوقف شد؛ آلومینیوم سد راه صعود سرخپوشان تبریزی شد

تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیداری خانگی مقابل آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک …