آستین باتلر به جمع بازیگران «مخمصه ۲» اضافه شد

آستین باتلر، نامزد اسکار، در حال مذاکره نهایی برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم «مخمصه ۲» به کارگردانی مایکل مان است. گفته می‌شود او در این فیلم، نقشی را ایفا خواهد کرد که در نسخه اصلی سال ۱۹۹۵ توسط وال کیلمر به تصویر کشیده شده بود.

باتلر که با بازی در نقش الویس پریسلی در فیلم «الویس» مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، تابستان امسال در فیلم «دوچرخه‌سواران» به کارگردانی جف نیکولز نیز حضور خواهد داشت.

پیش از این، حضور آدام درایور در نقش نیل مک‌کاولی (نقشی که در فیلم اصلی توسط رابرت دنیرو ایفا شده بود) در این دنباله تأیید شده بود. آل پاچینو و آنا د آرماس نیز از دیگر بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در «مخمصه ۲» به ایفای نقش می‌پردازند.

مان تاکنون از تأیید حضور any of the actors in the sequel has so far.

فیلمبرداری «مخمصه ۲» قرار است از نوامبر سال جاری آغاز شود، اما هنوز تاریخ دقیقی برای اکران آن اعلام نشده است.

باتلر پیش از حضور در این فیلم، در ماه سپتامبر در فیلم «دزدی دستگیر شده» به کارگردانی دیوید او. راسل جلوی دوربین خواهد رفت.

مان که به خاطر وسواس خود در استفاده از فیلمبرداری آنالوگ شناخته می‌شود، قصد دارد «مخمصه ۲» را نیز به صورت فیلم بسازد. این اولین بار پس از فیلم «کلاه سیاه» در سال ۲۰۱۵ است که او از این روش استفاده می‌کند.

«مخمصه ۲» که اقتباسی از رمان پرفروش خود مان است، دنباله‌ای بر داستان حماسی «مخمصه» (۱۹۹۵) محسوب می‌شود.

داستان این فیلم هم قبل و هم بعد از نسخه اصلی روایت می‌شود و با استفاده از فلاش‌بک، به شخصیت‌های وینسنت هانا (آل پاچینو) و شیهرلیس (وال کیلمر) می‌پردازد.

با توجه به حضور بازیگران مطرح و کارگردانی مایکل مان، انتظار می‌رود «مخمصه ۲» یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال‌های آینده باشد.

همچنین بررسی کنید ...

ایرج طهماسب با فامیل دور، ببعی و جیگر به شبکه نسیم می‌آید

محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم، از بازگشت ایرج طهماسب با فصل جدید مجموعه «مهمانی» در …