دوشنبه , آوریل 29 2024

هنوز نگران زمان عرضه GTA 6 نباشید!

هفته گذشته، گزارش‌هایی مبنی بر تأخیر احتمالی GTA 6 تا سال 2026 منتشر شد که نگرانی‌های زیادی را در بین طرفداران این بازی محبوب ایجاد کرد. اما جای نگرانی نیست!

منابع موثق می‌گویند که در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از تأخیر GTA 6 وجود ندارد. جیسون شرایر، خبرنگار معتبر بلومبرگ، به نقل از منابع آگاه می‌گوید که توسعه بازی طبق برنامه پیش می‌رود و هیچ تغییر چشم‌گیری در زمان انتشار آن مشاهده نشده است.

راک‌استار گیمز هرگز تاریخ دقیقی برای انتشار GTA 6 ارائه نکرده است. شایعاتی مبنی بر انتشار بازی در اوایل سال 2025 وجود داشت، اما این موضوع توسط راک‌استار تأیید نشده بود.

با وجود اینکه امکان تأخیر همیشه وجود دارد، اما در حال حاضر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. هزاران نفر در حال کار بر روی این بازی هستند و راک‌استار برای اطمینان از کیفیت نهایی، به زمان نیاز دارد.

برخی از نگرانی‌ها مربوط به عدم توانایی PS5 Pro در اجرای GTA 6 با نرخ 60 فریم بر ثانیه است. با این حال، هنوز اطلاعات دقیقی از قدرت PS5 Pro و نیازهای سخت‌افزاری GTA 6 منتشر نشده است.

GTA 6 در شهر وایس سیتی جریان دارد و دارای دو شخصیت قابل تجربه خواهد بود. این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد. کاربران PC ممکن است با فاصله 1 تا 2 سال بعد از انتشار بازی، قادر به تجربه آن باشند.

در حال حاضر، بهترین کار این است که منتظر اخبار رسمی از راک‌استار گیمز باشیم. به محض انتشار اطلاعات جدید، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

همچنین بررسی کنید ...

الن ویک ۲ برای ترسو ها هم مناسب شد!

خبر خوب برای کسانی که از جامپ اسکر می‌ترسند! شرکت رمدی، سازنده بازی محبوب الن …