سه‌شنبه , آوریل 30 2024

ناصر الخلیفی: ما از قهرمانی مسی قدردانی کردیم، اما جشن گرفتن در استادیوم درست نبود

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به انتقادات لیونل مسی از عدم قدردانی این باشگاه از قهرمانی او در جام جهانی 2022 پاسخ داد.

مسی در مصاحبه اخیر خود گفته بود که باشگاه پاریسی او را به عنوان قهرمان جهان به رسمیت نشناخته است. او می‌گوید که پاری سن ژرمن هیچ جشنی به مناسبت قهرمانی او برگزار نکرد و حتی در بازی‌های خانگی، او به عنوان قهرمان جهان معرفی نشد.

الخلیفی در پاسخ به این انتقادات گفت که باشگاه پاری سن ژرمن از قهرمانی مسی قدردانی کرده است، اما جشن گرفتن آن در استادیوم مناسب نبوده است. او گفت:

«ما پس از قهرمانی مسی یک ویدیو منتشر کردیم و در تمرین برای او جشن گرفتیم. ما همچنین در خلوت و دور از چشم رسانه‌ها از او تقدیر کردیم. اما ما یک باشگاه فرانسوی هستیم. جشن گرفتن قهرمانی آرژانتین در استادیوم پارک دو پرنس، تحریک‌آمیز بود. ما باید به کشوری که مسی در فینال شکست داد، هم‌تیمی‌هایش و هواداران احترام می‌گذاشتیم.»

الخلیفی همچنین گفت که باشگاه پاری سن ژرمن همیشه از مسی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال قدردانی کرده است. او گفت:

«مسی یک بازیکن فوق‌العاده است و ما همیشه از او به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال قدردانی کرده‌ایم. ما از او برای زمان حضورش در پاری سن ژرمن سپاسگزاریم و برای او در آینده آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

همچنین بررسی کنید ...

استقلال با وجود مشکلات، از سد آلومینیوم گذشت.

استقلال با وجود مشکلات، از سد آلومینیوم گذشت؛ زبیر نیک‌نفس: امیدوارم این مسائل روی نتایج‌مان …