سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

گل‌محمدی از برانکو و کی‌روش الگوبرداری می‌کند

76586578777 - گل‌محمدی از برانکو و کی‌روش الگوبرداری می‌کند

کی از جذاب‌ترین و نفس گیرترین دوره‌های لیگ برتر در نهایت با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند در رقابتی سخت با سپاهان و استقلال جام قهرمانی را بالای سر ببرند. در کنار مسائل فنی که نقش زیادی در قهرمانی پرسپولیس داشت، مسائل بیرون از زمین و کنترل حواشی در این تیم هم یکی از نکاتی بود که نمی‌شود از کنارش به راحتی گذشت. پرسپولیس و استقلال به دلیل داشتن هواداران زیاد و زوم بودن رسانه‌ها روی تک تک اتفاقات این دو تیم، همیشه پر از حاشیه بودند و یکی از دلایلی که باعث می‌شد دست این دو تیم در بعضی از سال‌ها از گرفتن جام قهرمانی دور بماند، همین حواشی ریز و درشت بود.

موضوعی که در پرسپولیس این فصل کمتر دیدیم و یکدلی و اتحاد بین بازیکنان پرسپولیس حرف اول را می‌زد. قبلا این اتحاد را در تیم ملی زمان کیروش و حتی پرسپولیس برانکو دیده بودیم و حالا در این فصل گل محمدی با الگو گرفتن از سبک مدیریتی برانکو و کیروش موفق شد یک تیم همدل را درست کند. اتفاقی که در بازی‌های اخیر پرسپولیس و به خصوص بازی‌های این تیم در سال جدید به خوبی نمایان بود.

ستاره‌های زیادی در بازی‌های پرسپولیس نیمکت نشین بودند و کمتر مورد استفاده قرار گرفتند، با این حال هیچوقت رفتار غیرحرفه‌ای از این نفرات ندیدیم و حاشیه‌ای از طرف این بازیکنان برای پرسپولیس به وجود نیامد. وقتی پرسپولیس گل می‌زد، همه نیمکت نشینان و اعضای کادر فنی با هم به یک شکل خوشحالی می‌کردند و این موضوع بیانگر اتحاد درون تیمی قرمزها در این فصل بود. البته حضور بزرگانی مثل کریم باقری، افشین پیروانی و سید جلال حسینی در کنار یحیی روی نیمکت و همچنین بازیکنان باتجربه‌ای مثل عالیشاه، کامیابی نیا، بیرانوند و امیری هم در شکل گیری این اتفاق بی تاثیر نبود.

منبع : خبر ورزشی

همچنین بررسی کنید ...

تراکتور در خانه متوقف شد؛ آلومینیوم سد راه صعود سرخپوشان تبریزی شد

تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیداری خانگی مقابل آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک …