نماد سایت آسان نیوز

آلبا‌ : برای فرصت به جوانان از بارسا می‌روم

43534534 - آلبا‌ : برای فرصت به جوانان از بارسا می‌روم

باشگاه بارسلونا امروز در بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که جوردی آلبا‌ در پایان فصل آبی اناری پوشان را ترک خواهد کرد.

آلبا درحالی بارسلونا را ترک می‌کند که یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود، اما پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرد.

مدافع سپانیایی در واکنش به جدایی از بارسلونا گفت: “این تصمیمی است که خیلی به آن فکر کرده‌ام. وقتی گفتم که می‌خواهم بمانم، این حقیقت داشت. برای صادق بودن با خودم و باشگاه، فکر می‌کنم بهترین کار کنار رفتن است.”

همیشه به باشگاه کمک کردم

همیشه سعی کرده‌ام به باشگاه کمک کنم. این برای همه طرف‌ها بهترین است. رابطه من با همه استثنایی است. با حس خوبی جدا می‌شوم، همه چیز را داده‌ام. همه چیز خیلی عالی نبوده، اما من با سر بالا می‌روم.

با هیچ باشگاهی صحبت نکرده‌ام

تا امروز هیچ کاری با هیچ باشگاهی نداشته‌ام و با هیچ باشگاهی صحبت نکرده‌ام، زیرا در ابتدا می‌خواستم بمانم. اما سال‌ها می‌گذرد و امسال نقش متفاوتی داشتم که کم‌اهمیت نبود. فقط فکر می‌کنم باید جای خود را به جوانان بدهم.

من تصمیمم را گرفته‌ام

یک بازی در اسپاتیفای نوکمپ باقی مانده که برای من و همچنین برای سرجیو بوسکتس بسیار ویژه خواهد بود. رئیس و مربی به من فرصت تصمیم‌گیری دادند و من این کار را انجام داده‌ام. واضح است که گاهی اوقات اشتباه کرده‌ام، اما افرادی که من را می‌شناسند می‌دانند که ارزش‌های من چیست: فروتنی و انجام کار.

منبع : ورزش سه

خروج از نسخه موبایل