نماد سایت آسان نیوز

آخرین اخبار از نیکی کریمی و سعید پورصمیمی

646435654634 - آخرین اخبار از نیکی کریمی و سعید پورصمیمی
#image_title

نیکی کریمی به زودی با سریال «هفت» ساخته کیارش اسدی‌زاده به نمایش خانگی می‌آید. این مجموعه به صورت رایگان در تماشاخونه منتشر می‌شود. بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، هانیه توسلی، امیر جعفری و علی مصفا از دیگر بازیگران «هفت» هستند.

حسن فتحی در واکنش به خبر کارگردانی سریال «ازازیل» به جای حمیدرضا قربانی، به ایسنا گفت مشغول مطالعه این فیلم نامه است و هنوز تصمیم نهایی‌ را نگرفته. او گفته ابتدا از رضایت قربانی برای کناره‌گیری از تولید سریال مطمئن شده و بعد فیلم نامه را خوانده است.

سعید پورصمیمی قرار بوده از دیروز برای اجرای نمایش «خوش‌دلان» نوشته خودش و به کارگردانی پریزاد سیف روی صحنه تئاتر برود. الهام پاوه‌نژاد، مسعود کرامتی و بهرام ابراهیمی نیز در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. اجرای «خوش‌دلان» تا 8 تیر ادامه دارد.

دیبا زاهدی در فیلم کوتاه «پاپیلون» به کارگردانی سروش نژادآذر ایفای نقش کرده و در این فیلم با امین میری همبازی شده است. زاهدی هم اکنون فیلم «سرهنگ ثریا» ساخته لیلی عاج را که در چهل‌ویکمین جشنواره فجر رونمایی شد، آماده اکران دارد.

ساعد هدایتی امروز با فیلم «ارثیه فامیلی» به کارگردانی حامد رضی به سینما می‌آید. این فیلم سال 99 تولید شده و بازیگرانی مانند محمد متوسلانی، مهشید افشارزاده، خشایار راد، مهران ضیغمی و کیمیا گیلانی مجری سابق تلویزیون در آن حضور دارند.

منبع : خراسان

خروج از نسخه موبایل