پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

پروژه‌های کاری حامد بهداد و آزاده صمدی این روزها چیست؟

64654645654 - پروژه‌های کاری حامد بهداد و آزاده صمدی این روزها چیست؟

حامد بهداد که این روزها با سریال «سرگیجه» در نمایش خانگی حضور دارد، از پس فردا با مجموعه «قهوه ترک» ساخته علیرضا امینی نیز در این مدیوم دیده می‌شود. «سرگیجه» به زودی به پایان خواهد رسید.

جواد رضویان گزینه اول سازندگان «ناتو» برای اجرای آن بوده. طبق توضیح مهدی صفی‌یاری کارگردان مسابقه به صبا، رضویان به دلیل بازی در سریال نتوانسته با این پروژه همکاری کند و علیمردانی انتخاب شده است.

آزاده صمدی بازی در فیلم کوتاه «دیروز» ساخته کیوان اروندیان را به پایان رساند. او تنها بازیگر شناخته‌شده این فیلم کوتاه است. صمدی همچنین فیلم «روایت ناتمام سیما» ساخته علیرضا صمدی را آماده اکران دارد.

الهه رضایی مجری با سابقه برنامه کودک در واکنش به پخش تیزرهای تبلیغاتی با حضور خود در تلویزیون، به تسنیم گفته است که با تبلیغ مربوط به کودکان مشکلی ندارد و پیشتر، درباره حضور حامی مالی در برنامه‌ کودک انتقادهایی را مطرح کرده است.

فریبا کوثری از چهارشنبه هفته جاری بازپخش سریال پلیسی «فوق سری» اثر مهدی فخیم‌زاده را از شبکه آی‌فیلم روی آنتن دارد. فخیم‌زاده، حبیب دهقان‌نسب و محمد صادقی نیز از دیگربازیگران این سریال محصول سال 93 هستند.

سیامک صفری از امروز با فیلم «کن – پامنار» به کارگردانی اشکان درویشی به سینمای آنلاین می‌آید. این فیلم با بازی علیرضا استادی و فریبا کوثری که در گروه هنروتجربه اکران شده بود، در فیلیمو نمایش داده می‌شود.

منبع : خراسان

همچنین بررسی کنید ...

واکنش‌های متفاوت به اظهارات وزیر ارشاد درباره بازگشت معین

اظهارات اخیر وزیر ارشاد درباره بازگشت نصرالله معین به ایران، واکنش‌های متفاوتی را در میان …