نماد سایت آسان نیوز

اندروید ۱۳ برای Nokia G11 عرضه شد

534324234 - اندروید ۱۳ برای Nokia G11 عرضه شد

حدودا یک سال‌ونیم پیش بود که Nokia G11 با اندروید ۱۱ رسما معرفی شد. این دستگاه با ۲ سال آپدیت اساسی اندروید همراه خواهد بود. با عرضه آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا G11 یک خبر خوب و بد برای دارندگان آن وجود دارد. دریافت جدیدترین نسخه سیستم‌عامل خبر خوب و پایان پشتیبانی آپدیت اساسی اندروید خبر بد است.

آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا G11

اچ‌ام‌دی اواخر ماه گذشته آپدیت اندروید ۱۳ را برای نوکیا جی ۱۱ پلاس منتشر کرد. حالا این مدل پایه سری Nokia G11 است که به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت می‌کند.

به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برای نوکیا جی ۱۱ در هلند آغاز شده، اما به زودی به سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد.

اگر هنوز آپدیت اندروید ۱۳ را بر روی Nokia G11 خود دریافت نکرده اید، می توانید با رفتن به منوی تنظیمات آن را به صورت دستی بررسی کنید.

نوکیا G11

نوکیا G11 چیپست Unisoc T606 دارد اما با ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ارایه می شود. این گوشی دارای یک ورودی کارت حافظه micro SD تا حجم 512 گیگابایت است. سه دوربین پشتی شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و ۲ دوربین 2 مگاپیکسلی برای عمق سنجی و عکاسی ماکرو است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی روی یک بریدگی قطره‌ طور نصب شده است.

نوکیا G11 دارای یک پنل LCD در اندازه 6.5 اینچی با وضوح HD+، رفرش ریت 90 هرتز و تاچ سمپل ریت 180 بوده که برای رده قیمتی خود خیلی بد نیست.

ویژگی برجسته نوکیا جی ۱۱ باتری 5050 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی است که گفته می شود تا سه روز شارژ می شود. متأسفانه، آداپتور موجود در جعبه 10 وات است، بنابراین اگر می‌خواهید از حداکثر سرعت شارژ استفاده کنید، باید آداپتور ۱۹ وات را خودتان تامین کنید.

منبع : ترنجی

خروج از نسخه موبایل