شنبه 1 اردیبهشت 1403

حاج‌صفی دو سال دیگر به یونان می‌رود

3453534555 - حاج‌صفی دو سال دیگر به یونان می‌رود

احسان حاج‌صفی پس از بازگشت به لیگ برتر ایران دو فصل و نیم در تراکتور حضور داشت و در میانه لیگ بیستم بود که به سپاهان پیوست تا محرم نویدکیا همبازی قدیمی‌اش را در مسیر کسب قهرمانی کمک کند. این حضور اثرگذار بود و اگرچه منجر به قهرمانی با سپاهان نشد، اما بار دیگر فضا را برای بازگشت کاپیتان تیم ملی به فوتبال اروپا باز کرد و او در 31 سالگی به آ ا ک آتن یکی از قطب‌های فوتبال یونان پیوست.

حاج صفی طی دو فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی آ ا ک بوده و در فصل جدید نیز که این تیم در آستانه قهرمانی قرار دارد، یکی از شاخص‌ترین بازیکنان آ ا ک به شمار می‌رود، تا زمزمه‌های چند هفته اخیر رسانه‌های یونانی سرانجام به واقعیت بدل شود و قرارداد حاج صفی به دو مدت دو فصل دیگر تمدید شود.

حاج صفی که پیش‌تر سابقه عضویت در پانینیوس و المپیاکوس دو تیم دیگر سوپر لیگ یونان را دارد، به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه این لیگ شناخته می‌شود. او فصل گذشته 28 مرتبه ( 20 حضور فیکس و 8 حضور تعویضی) برای آ ا ک داشت و در این فصل و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها در 28 مسابقه (27 حضور فیکس و یک حضور تعویضی) برای تیمش به میدان رفته، تا مشخص شود چرا مدیران باشگاه یونانی به دنبال تمدید قرارداد با کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران بوده‌اند و با او قرارداد دو ساله امضا کردند.

منبع : ورزش 3

همچنین بررسی کنید ...

تورس، زنده‌روح و سحرخیزان آماده شکار پرسپولیس!

شاگردان یحیی گل‌محمدی در سیرجان منتظر جدالی سخت با گل‌گهر هستند. این تیم که در …