جمعه 10 فروردین 1403

از گوشی گلکسی F54 سامسونگ چه می‌دانید؟

456546546566 - از گوشی گلکسی F54 سامسونگ چه می‌دانید؟

در آستانه ورود سامسونگ گلکسی اف 54 – Samsung Galaxy F54 به بازار موبایل، بیایید نگاهی داشته باشیم به این گوشی میان رده؛ از قیمت تا مشخصاتی که فاش شده‌اند.

سامسونگ به‌‎زودی گوشی گلکسی F54 را به‌عنوان میان رده جدید خود، در هند عرضه خواهد کرد. گزارش‌ها قیمت آن را حدود 315 دلار قید کرده‌اند؛ آن هم با مشخصات قابل توجهی که شامل صفحه نمایش آمولد، پردازنده قدرتمند و باتری پردوام می‌شود.

مشخصات گلکسی F54 سامسونگ

یکی از نکات برجسته در فهرست مشخصات این گوشی، پنل آمولد ۶.۶۷ اینچی است. این صفحه، می‌تواند محتوا را با کیفیت فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نمایش دهد؛ ایده‌آل برای اجرای بازی، تماشای ویدیو و وبگردی!

قدرت پردازش آن را هم تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ سامسونگ تامین خواهد کرد که در حال حاضر، یکی از قوی‌ترین چیپ‌های میان رده موجود در بازار است.

آن‌طور که افشاگرها گفته‌اند، گلکسی اف ۵۴ در پنل عقب، مجهز به یک مجموعه دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین باید بتواند تحت هر شرایط نوری، عکس‌های باکیفیتی بگیرد. ظاهرا دوربین‌های فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند. وظیفه گرفتن عکس‌های سلفی و ویدیوکال اما برعهده‌ی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

یکی دیگر از برگ‌های برنده F54 را باید باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی آن بدانیم که به‌راحتی می‌تواند یک روز کامل، شارژدهی داشته باشد. از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند؛ البته 25 وات و نه بیشتر!

به‌نظر می‌رسد این مشخصات فنی، پکیج کاملی برای یک گوشی میان رده در بازه قیمتی بالای ۳۰۰ دلار باشد.

منبع : گجت نیوز

همچنین بررسی کنید ...

شکایت دسته‌جمعی از گوگل به دلیل داغ شدن بیش از حد پیکسل 6 پرو

گروهی از کاربران پیکسل 6 پرو در کالیفرنیا از گوگل به دلیل داغ شدن بیش …