یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

فروش سه میلیونی بازی آرام‌بخش و خلاقانه Dave the Diver

46546456456 - فروش سه میلیونی بازی آرام‌بخش و خلاقانه Dave the Diver

در سال ۲۰۲۳، بازی‌های بزرگ AAA بسیاری منتشر شدند که مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند. اما در میان این بازی‌ها، چند بازی مستقل و کوچک نیز توانستند نظر بازیکن‌ها را به خود جلب کنند. یکی از شاخص‌ترین این بازی‌ها، بازی ماجراجویی و ماهیگیری Dave the Diver از استودیو Mintrocket است.

این بازی آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده، علاوه‌بر دریافت نمرات خوب از منتقدان، از نظر تجاری نیز عملکرد قابل قبولی را به ثبت رسانده است. استودیو Mintrocket اخیراً اعلام کرد که فروش بازی Dave the Diver در سراسر جهان از سه میلیون نسخه فراتر رفته است. باتوجه‌به اینکه این بازی کمتر از ۶ ماه پیش منتشر شده است، این آمار فروش را می‌توان به‌عنوان یک موفقیت تجاری و دستاورد بزرگ برای سازندگان بازی به حساب آورد.

به‌نظر می‌رسد محتوای پس از عرضه بازی که در قالب به‌روزرسانی در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفتند، نیز از دلایل احتمالی این موفقیت تجاری بوده است.

بازی Dave the Diver در ماه ژوئن سال گذشته برای کامپیوترها عرضه شد و سپس در ماه اکتبر در دسترس بازیکن‌های نینتندو سوییچ قرار گرفت. سازندگان این بازی هنوز جزئیاتی در مورد عرضه بازی روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر نکرده‌اند.

همچنین بررسی کنید ...

برچسب “بهبود یافته برای PS5 Pro”: چه ویژگی‌هایی برای دریافت آن لازم است؟

سونی برای اولین بار در PS4 Pro از عبارت “Enhanced” استفاده کرد تا نشان دهد …